Lycka

Struntar i Gävle i helgen och beger mig HEM, det där hemmet med stort H!
där mitt hjärta finns, där jag kan vara mig själv till 110%, där jag är trygg och känner kärlek!
Ska bli underbart att få gosa in näsan långt in i prinsessans päls och man, att få skämma bort henne ordentligt och bara vara!
Nu på morgonen har jag varit bort till Sätra och sagt hejdå till Pinnmo, har lämnat in nycklarna på Gavlegårdarna och nu känner jag mig fri!
Anna är på skolan med sin studiegrupp, jag sitter här i soffan i våran underbara lägenhet! bilder kommer ikväll (ha överseende med att det kan vara lite stökigt då vi packar för hemfärd och inte fått upp alla hyllor!)
Nu ska jag gå ner på stan för lunch och lite stosande i affärer och sedan träning!
Vi hörs
nästa gång kanske i Dalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0