Sammanfattning Januari

Januari 2012 skrevs ett nytt kapitel i mitt liv, den största förändringen är att jag och Anna flyttade till en helt underbar trea tillsammans på batterigatan i Gävle. Vi blev stört förälskade i lägenheten när vi var på "visning" när vi fick nycklarna och kom in i lägenheten när den var helt tom, ja då kändes det inte som våran lägenhet, de var inte så vi minns den.. Men efter en hel helgs packande och flyttande, möblerande och "styling" så är den perfekt! De enda som fattas nu är en hylla som ska upp, en rullgardin och våra nya fina gardiner till vardagsrummet :)
början av Januari spenderade jag hemma i Dalarna med min häst, mina vänner och alla andra nära och kära! :)
Jag var chafför till mamma och co. på Larz Kristerz i Evertsberg, vilket var en grymt kul kväll!
sedan bar det av ner till gävle, gick i skolan lite då och då..
På torsdagen v.3 drog vi iväg på en av de roligaste resorna i mitt liv, vi var sju tjejer som känt varandra i ett halv år men klickar oerhört bra ihop! Vi drog till Sälen, bodde i stuga en weekend, åkte pulka och spårade ur totalt!
Vi vet fortfarande inte vad som hänt vissa stunder och ja det var sjukt kul! :)
Låtar som ger mest minnen i Januari:
Domino - Jessie J
Flickan och Kråkan - Timbuktu
Krossa alla fönster - Norlie och kkv
Jävel på kärlek - Ges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0