Tjockmåndag

Hej hej
idag är en skön dag, glömde ställa klockan igår kväll men vaknade av att Anna satte på vakna med the voice på TV :)
efter det åt vi frukost sedan klädde vi på oss varmt och gick ut för att möta Natalie, i -8grader och full storm!
vi kom fram till skolan och gick upp fem våningar för en lektion som visade sig vara ett seminarium, min studiegrupp och jag var såå förberedda ingen hade läst boken ;) hehe men med väääldigt inövade skådespelartalanger så fixade vi det galant, och ja skådespelare är min plan B om jag inte vill vara förskollärare :)
efter återsamlingen och vi fått sluta så gick vi ner på waynes och åt en god sallad och planerade lite gruppuppgifter.
efter att jag kommit hem så sov jag en stund på soffan innan anna väckte mig med att plinga på dörren. sen har jag och anna inte gjort mycket, ätit flygande Jakob och bara slöat i soffan :)
sen kom Frida hit på lite fika, det var väldigt trevligt!
så idag skippade vi träningen och ja vi har tjockis måndag :)
igår var vi hem till Natalie på mys, oj va spännande det var att se hur hon inrett Annas gamla lägenhet :)
fast först handlade vi lite på willys, ja vi får höra varje dag att vi är som ett gift par! om vi ska ta det som en komplimang eller inte är svårt att veta, men jag har bestämt mig för att de är en komplimang ;)
det är tur att vi är så jävla envisa båda två ;)
Nu ska jag ta och käka en äggmacka!
förresten har inbjudningarna kommit ut nu :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0