Världens bästa sambo!

JA det har jag minsann!
Fick precis ett sms om att hon både diskat och städat lägenheten, hur underbart är inte det?!
Alla borde ha en Anna Karis till sambo! :)
Nu går det förbi 100st asiater i korridoren där jag sitter på vår iskalla högskola, de pratar HÖGT på sitt språk och går i färgglada kläder allihop! de låter som en elefanthjord kommer, de Pratar så högt så det ekar i skolan, jag får nästan ont i öronen! nu skriker de och jagar varandra ut ur skolan, jag kan inte annat än skratta åt dem..
Nu ska jag bege mig hem till batteri, för att fylla på med energi till kvällens festlligheter..
Det var tydligen kallt ute då alla asiater kom in igen nu leker de kurragömma?!
borde jag bli rädd och gå hem?!
Idag tar vi fram de här personerna igen :)

Kommentarer
Postat av: Fripp

Asiater........ Läskiga.

2012-02-10 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0