För att idag är en sån där dag..

Min dator är dum i bollen och behöver formateras om!
Spotify går inte att öppna, KUK! jag som älskar att lyssna på "ligga"listan innan jag somnar..
Corespin var hemskt, det var som döden! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag insåg hur svag och otränad jag är..
Idag saknar jag mitt hjärta, idag skulle jag behöva galoppera långt i skogen med mitt hjärta! Jag skulle behöva hennes bus och stöd, jag skulle behöva hennes stöttande knuff i ryggen och hennes varma "kramar" och "pussar", jag skulle behöva gräva in mitt ansikte långt in i hennes päls och man för att bara få känna känslan av att allt är bra och att vara älskad och älska!
Idag skulle jag behöva dig mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0