it's all for one and all for love

jag avslutade 2011 och började 2012 med några av dem som står mig närmast hjärtat!
vi var åtta härliga dalkullor hemma hos mig, vi åt tre rätters
Räktorn, Grillad älgfilé med rotfrukter och tzatsiki och till efterrätt bjöds det på creme brulée och hallonsås!
Behöver jag säga att magen var full och glad när vi sedan gjorde oss i ordning och drog ner till Mora för att fira nyår på Ljungbergs! vid tolvslaget var det raketer vid Kajen och det var väldigt glada människor! Vi hade tutor och vi skrek.. Sen ringde telefonen, i andra änden hörde jag rösten på en av 2011års bästa nyförvärv i mitt liv!
Jag mötte upp Anna och compani, vi firade in nya året med raketer, vin, tutor, masker, glada människor och kyla!
efter det rockade vi på ljungbergs en stund till sen gav jag upp och gick ut.
vi rullade hem igen mot dalen, jag hamnade hos Joel en stund innan jag vid 4 gav upp och gick hem!
det snöade, så himla mysigt. i dag har det kommit minst 2dm snö! så i morgon ska jag och w ut och galoppa i nysnö!


Jag älskar er! ♥

Mitt nyårslöfte för 2012 är:
- Jag ska bara göra saker som jag mår bra av, jag ska lära mig att säga ifrån och säga nej.


Den fjortonde mars 2011 skrev jag:
Inom ett år ska jag!
1: Ha bestämt mig vad jag vill göra i framtiden, plugga, flytta, jobba
2: Ha kommit över min hopprädsla.
3: Ha slutat oroa mig över vad andra tycker och tänker
4: Ha varit ute i världen på äventyr


så här med tre månader kvar kan jag checka av:
1: Ja jag har både flyttat och börjat plugga och har nu en plan!
2: jag är på god väg med min finaste prinsessa som ställer upp i vått och torrt
3: Jo då jag bryr mig inte alls lika mycket längre, det är ingen idé att missa det goda i livet för att andra tycker si eller så.
4: hm räknas Trysil, Gävle, Stockholm och Stigtomta?

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0