Noll energi

Har haft heldag i skolan idag..
07.30 ringde klockan så gick jag upp åt frukost och gjorde mig i ordning för en heldag i skolan..
8.20 gick vi från oss, 8.35 var vi framme bara 40min innan lektionen började ;)
att Annie sen inte kom in på datorn, inte hade internetanslutning, hade fel USBminne och ja allt annat som krånglade och gjorde att vi började 10.15 med vår föreläsning bara en timme senare än planerat.
Att Annie sedan läste innantill på sin powerpoint och sedan inte ens visste vad hon skrivit vissa gånger det är väl HIG i ett nötskal det..
vi slutade tidigare och promenerade hem, slappade i soffan innan Anna slängde ihop en baconsallad, efter maten sov hon i soffan medan jag diskade..
det ringde på dörren, Anna öppnar och in kommer.... EN försäljare..
- vi har inte tid med dig nu vi ska och träna!
- jaha va ska ni träna då?
- corespin
sen tog han av sig skorna och jackan och stampade in och satt sig i vår soffa och frågade ut oss om internet och tvkanaler, vi har bott här i 3 dagar och ja vi är nöjda med det vi har :)
efter många om och men så skrämde vi iväg honom och drog oss iväg till friskis
Corespin stod på schemat..
45min stenhård core och 45 min stenhård spinning, behöver jag säga mer än att jag var HELT slut när vi satt oss på cyklarna idag?! mina ben är helt slut sen gårdagens spinning..
efter allt var klart så stampade vi hem igen, hem till batteri.
Och här sitter vi i soffan, jag har inte ens orkat duscha än, fresch TJEJ! ;) hehe
Nu lär jag duscha sen blir det kvällsfika! :)
Vi ses
I morgon DALARNA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0