Måndag

Idag har jag tvättat och börjat packa, jag började med det lätta som tavlor och sånt.. även lakan och filtar.. känner mig så oerhört inspirerad, eller inte! tvättade iaf två fullproppade maskiner tvätt så nu har jag rena kläder till sälen..
sen har jag skrivit klart och skickat in en uppgift till skolan bara två kvar nu, och de är inte så stora har jag hört :)
snart ska jag dra mig iväg på en promenad innan det blir mörkt, sen ska jag ha i ricin i håret och ta en lång dusch och sedan måla naglarna och noppa ögonbrynen..
sedan ska jag fortsätta packa och plugga, kombinera nytta med nöje.. när jag tröttnar på att plugga så packar jag och när jag tröttnar på att packa så pluggar jag :)
Snart kommer vi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0