Väx upp och gör skillnad för framtiden!!

Det är så oerhört traiskgt med människor som är dubbelt så gamla som jag själv är som vänder kappan efter vinden, snackar om saker de egentligen inte vet ett skit om, snackar bara för att få reda på ännu mer och vad andra tycker, som trycker ner andra som är hälften så gamla som de själva, som ena dagen tycker så och andra dagen tycker så och är så oerhöt egoistiska!! (visst jag har sagt att man ska vara egoistisk för att komma någonstans i livet men det gör man inte så här!)
Människor som har barn som både är yngre och lika gamla som jag själv dessutom!
Det är dags för er att växa upp och göra skillnad!

Är det så här vi vill att framtiden för våra barn ska vara? fylld med svartsjuka, avundsjuka, skitsnack och dumheter!
NEJ! mina barn (om jag får några egna i framtiden) ska INTE växa upp i sådana förhållanden, nej jag ska lära mina barn att man inte kommer någonstans på att göra så!
Jag vet mycket väl att man inte kan förhindra det, det kommer alltid att finnas där men man kan göra skillnad och försöka undvika det själv åtminstonde!

Jag riktar inte detta inlägg till någon speciell person eller händelse, det har legat och grott inom mig ett bra tag nu och jag fick bara lov att explodera och få ut det idag!

Jag vill även med detta inlägg säga tack till er som gör detta öppet så att alla kan se och höra era åsikter, för att ni än en gång visar mig vilken människa jag inte vill vara!
Jag är inte, absolut inte en felfri människa men jag har lite mer självrespekt och självkänsla trots att jag bara är 20år (21 om 28dagar)!

Det gör mig även så oerhört lycklig att säga att jag valt helt rätt yrke inför framtiden, då jag vet att jag kan forma och göra skillnad inför framtiden! Tack!
"För man kan inte lära gamla hundar sitta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0