Vetenskapsteori

Jodå jag har städat lite nu och börjat kika över vad som ska med till Sälen! :)
Bara några få dagar kvar tills vi packar bilen och drar till fjälls, pulka och after skii!
sen när vi kommer hem är det dags för flytt, så den som känner för att träna flåset lite får gärna komma och hjälpa till med att bära kartonger, möbler, städa och fixa! snälla jag vet att ni vill?!
Jag ska börja packa ner mitt liv snart i kartonger, väskor och påsar..
Har suttit och klurat med en uppgift nu ett tag också till vetenskapsteorin.. de är fan inte lätt!
Nu ska jag packa gymväskan ska på ett pass som heter kibalans idag och sen blir det bio! :)
New years eve, har väntat och längtat länge nog nu! :) Äntligen!
tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0