Du vinner mina tankar och jag tror du vill mig väl

Hej hej bloggen! Fick ett sms av min kära sambo att det var dags att blogga, hm undra om hon tror jag ska berätta något snaskigt skvaller här som jag glömt berätta för henne ?! ;) Just nu sitter jag i bilen Påväg till stockholm, staden med stort S. Staden där allt blir levande och pulsen höjs en aning av lycka och kärlek. Jag och mamma tänkte åka till Gävle först men det blev Stockholm istället, hade tänkt ragga upp Måns på tisdag på Sollidens scen. Han skulle nog trivas med mig, jag skulle trivas med honom i alla fall. En mysig sommarkväll med Måns och en gitarr, jag skulle falla som en sten i vattnet ;) jag tror mamma skulle gilla honom också! Malung var kanonkul, jag längtade tillbaka redan när vi checkade ut från campingen! Bullsjön och vecka 29 det är grejer det :) men sliten det var jag minsann och jag låter fortfarande som en padda och hostar.. Har fått erbjudande om att vara entrévärd till ölstugan nästa år på lördagen, hm hur tänkte de där?! Jag skulle ju släppa in alla som såg lite ensamma ut ;) Förresten ska jag gifta mig om fyra år, framtiden är planerad och ligger framför fötterna på mig ;) Fast först ska ju Måns bli min, Knasson om Måns vill gifta sig med mig kan jag ta två män :) Den här början på sommaren kan vi sammanfatta med en Lasse stefanz låt " det regnar och regnar, himlen är grå. Men inom mig där är känslan BLÅ" :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0