Tiderna förändras och vi med dom!

Jag vet jag är hemsk på att uppdatera !
Så här kommer lite nya hemligheter:
W är frisk och går nu på bete i väsa hos Martin.
Jag jobbar både på ok och simhallen i sommar och dagis ibland
Dansbandsveckan är snart här och jag svävar på moln
Mitt liv är fantastiskt och jag älskar det! Alla prövningar är till för att göra oss starkare!
:)

Förut var det jag som var en vilsen förvirrad själ som inte kände mig själv. Nu bor jag i en trea i centrala Gävle med världens bästa sambo, jag har pluggat ett år på högskola, jag vet vem jag är och jag lever fullt ut!
Jag trivs med mig själv och mina nära och kära!
Jag har inte världens bästa ekonomi men pengar gör mig inte lycklig heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0