Älvdalen

Hej hej hallå

Hemma i dalen hos mina nära och kära :) ska försöka uppdatera er om vad som hänt :)
I fredags hade vi fest hos oss, maskerad och homeparty.. Sedan gick vi ut, testade oss på Harrys och aldrig har jag känt mig så hemma;) det var precis som harrys i Sälen fast ändå inte.. Musiken var grym, stämningen helt galet bra och kvällen blev till stor belåtenhet ;)
Vi hade "möhippa" för Anna och allt var grymt! Hon fick drinkar med tomtebloss av bartendern ;)

På lördag morgon vaknade vi på batteri, sedan packade vi in ännu mer i bilarna :) tur vi har stora bilar!
Sedan var det dags för hemfärd, hem till ett regnig men underbart Dalarna!

Söndagen var det porfyrspelen på klubben, mitt och frökens mål i sommar var att starta 90cm på porfyrspelen.. Men huvudsaken är att min skrutt blir frisk! :) det spöregnade i omgångar hela dagen och jag var både genomblöt och dödstrött på kvällen!

På måndag morgon tog jag ut hästarna sedan var det dags för jobb 9-14 på barret! Underbart!
Körde Danne lite på em innan jag och jossan byggde hage :)

Idag jobb på barret 9-14 och nu rast ska ta kvällspass i okskjortan snart från 18 till 21.30..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0