Amazing

Min häst är helt amazing hon gör mitt liv helt awesome!
Idag tog jag ut hästarna och sedan vid halv 10 så kom Jossan så vi red ut på galopptur, hur underbart som helst trots att fröken W bestämde sig för att leka rodeohäst i början! det är tur man har balans ;)
Vi red kortgalopp upp för en backe sedan släppte vi på dem, och känslan när min underbara accelererar fullt och 500kg häst exploderar ut i full galopp under dig! Så jäkla underbart och behövs upplevas för att kunna förstå's.
Lyckan rusade genom kroppen där vi flög fram i skogen i lite halvkontrollerat sken ;)
sedan när vi kom tillbaka så fick fröken W nya skor, Roffe han är kanon han!
På fredag ska vi minsann hoppa, då åker vi på klubben med Pirris och Jossan :)

Nu ska jag ta mig en dusch för det behövs! :)

vi hörs vi ses i dina drömmar


Trött tjockis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0