Dalkulla på vift

Ja inte har jag hunnit sitta här mycket inte!
har gjort så himla mycket skoj här hemma, älskar att vara hemma ibland!
har varit på hockey två gånger och sett Älvdalen HC krossa både sandviken och team Gävle, lite kluven i frågan vilket lag jag hejade på där i sista matchen ;) men när älvdalen satte ribban högt var det klart att mina grabbar fick min röst!
Idag har jag tagit min första ridtur på min finaste tjej, UNDERBART! trots att hon var en riktig surfitta/hästjävel när jag fick jaga henne bredvid riksväg 70 för att hon total vägrade komma till mig i hagen! Bushäst, hon gjorde allt för att retas men gav sig efter en halvtimme...

Igår jobbade jag några timmar, rätt skönt att göra något vettigt!

Nu ska jag torka håret och klä på mig kläder, ikväll ska jag köra till mora och vasaloppstältet! :)

tjingtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0