like glitter's raining on me

Hejsan hoppsan,
här blir det inte mycket skrivet!
Mina dagar spenderar jag i stallet hos min underbara knäppa häst :)
Sen tar jag även en hel del promenader med mina fina vänner!
Åh vad jag älskar att vara hemma, hos min häst, mamma och mina fina vänner!
Det är en underbar känsla och tryggheten är enorm.

Idag har jag varit på en mjölksyretur på W uppför berget, i kort samlad galopp i snön :) Hon var duktig men lite lat, men det får man vara ibland!
Tävlingsdebut gör vi antingen den 14april hemma eller på skärtorsdagen i Orsa! :)
I morgon ska vi träna i ridhuset med Jossan och Pirris. Jag längtar men nervositeten finns där som en klump i magen.

Nu sitter jag här och lagar hästtäcken, så min kära får hela fina täcken som sitter bra och inte fryser om rumpan!
På lördag är det någon hockeycup i ishallen, vi ses väl där?!
På tal om hockey, Brynäs är klara för semifinal! grymt grymt grymt!
Djurgården spöade skiten ur Leksand i måndags, underbart bra start på veckan! :) Dalmasarna hade inte riktigt vad som krävdes för att stoppa stockholms stolthet!

Puss för livet, lyckan, kärleken, vännerna och hockeyresultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0