Pink is perfect

hej hej
här i gävle rullar livet på med plugg och annat pyssel!
Igår tränade vi ett pass fuego, så himla skönt att få komma igång igen! Nu är det min tur att va frisk och träna tycker jag.. men jag har ju fått världens skoskav på lilltårna.. :/

Idag har vi varit ut till Valbo på Owes och sedan på köpis :) Jag köpte 2m spets, det var de enda jag fyndade! spar mig till road trippen som förövrigt kommer bli awesome! :)

Ikväll ska vi spinna, ett baspass! De har börjat med något nytt på friskis nu, man kan gå på dansbandsspinning på lördagar och det mina vänner det ska prövas inom en snar framtid! :)

Nu ska ni få se vad jag har pysslat med och vad spetsen skulle användas till :)







Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Åh, så tjusigt! Va påhittig du är :D

2012-03-28 @ 17:58:15
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Va otroligt fin du är vännen.. Tusen tack för de fina orden, de satt som en smäck! Kramar <3

2012-03-29 @ 00:21:02
URL: http://mujsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0