Relationer

Idag har jag varit i skolan med min studiegrupp, vi håller på med ett arbete om relationer.
så nu alla ni som läser skulle inte ni kunna vara väldigt vänliga att svara på frågan
"VAD ÄR EN RELATION för dig?" det ska inte vara med i arbetet jag är bara nyfiken på att veta vad ni tycker :)

Nu på kvällen har jag tagit en kvällsprommis runt i Gävle, underbart och min förkylning börjar *peppar peppar* bli bättre :) lär väl vakna med dunder förkylning i morgon bara för det..

Solen skiner nästan varje dag här i Gävle, de är så oerhört mysigt och våren kommer närmare och närmare! vi har typ ingen snö kvar alls, och nu har de börjat sopa bort allt grus, hur underbart är inte det?!
Skinnjacka och poncho på! Snart kan man gå i klänning! :)

Nu blir det Desperata fruar och sen lite skämskudde Big Brother! UT med Sipan!!

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Ibland är det okej att släppa allt och bara följa med, men bara ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0