Sockersug

Det är fruktansvärt att inte få träna, jag mår dåligt psykiskt!
Det kryper i hela kroppen, jag vet inte vart jag ska ta vägen?!
Idag har vi städat lägenheten, slagit på min cykel och tagit en promenad med Natalie!

Mitt sockersug är så enormt att jag nästan äter allt jag ser, jag får liksom inte nog!

btw så mötte vi vår snyggaste granne i trappen idag! MUMS..
kände mig som 14 där i trappen när han log och gick förbi! haha

i morgon ska vi minsann till valbo och kika lite, anna har lovat mig att jag ska få gå på hööks och tillfredsställa mina ögon och mitt ha hästsaker begär lite ;) haha

nu har jag tagit en shot av listerine!

har stillat mitt sex and the city begär idag också, vi har sett klart hela säsong tre för att vi är värda det!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0