spontant är bäst

idag var det sovmorgon, sedan gick vi ner på stan och fikade! Mys och gottigott
efter det sprang vi runt i affärer, jag är så jäkla stolt över mig själv att jag inte vrålshoppar!
de enda jag prövade idag var en långklänning på Gina, men vitt känns inte helt rätt i färg!
Har hittat en underbar vårjacka på Vila som jag önskar till min garderob, emelie har fått en av sin pappa och jag är redigt avundsjuk! om du någongång tappar den Emelie så har jag inte tagit den ;)
Hittade en annan vacker klänning idag som är kandidat till bröllopsoutfit, men är blommigt verkligen rätt i februari? det tåls att tänka på!
Som några av er vet är jag dökär i märket "Rut m.fl." jag tokälskar deras klänningar, ponchos, jackor och har en hel del ur min garderob därifrån. Till min för del (plånbokens nackdel) hittade jag idag världens bästa webbshop, med BARA rut m.fl. kläder annars är det mest Nelly, stil, blå och JC som säljer dem.. RUTSTORE♥

Nu på kvällskvisten tog jag och Sambon en spontantripp till Sandviken, för att se Älvdals grabbarna spela hockey!
Matchen var en riktig olycksmatch, innan vi kom fram mötte vi en ambulans med blåljus, det visade sig senare att en kille från Sandviken slitit av sig armen (kunde vara ur led också) så armen hade bara hängt en bra bit från där den skulle.. Sedan åkte älvdalen på några rejäla tacklingar.. en sandviken spelare körde rätt in i Clas, han flög som en vante och det blödde ur både mun och näsa troligtvis tappade han några tänder också, det såg ut som han svalt tandskyddet först.. Clas han flyttade sig knappt en milimeter i krocken ;) Världens blodpöl på plan och ingen sjukvårdare på plats..
En domare fick en smäll och låg ner, om det var på grund av den smällen han fick dålig balans vet jag inte men efter det så låg han på isen större delen av tiden han ramlade gång på gång, stoppade pucken osv. Detta säger ungefär ganska så jättemycket om hur matchen och domarna var..
Älvdalen krigade på bra och var tvärslut, tyvärr räckte det inte ända fram och matchen slutade 5-4 till Sandviken!

Nu ska jag drömma om mina Rut m.fl. kläder, God natt :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

om jag inte hittar jackan någon vacker dag, ja då får du väl ha den då! ;)

2012-03-08 @ 18:29:30
URL: http://emeligreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0