well honey you always take the car for a testdrive before you'll buy it!

Hej hej Hallå!
igår var vi på hockey i läkerol b, Älvdalen mot sätra..
Älvdalen förlorade med 6-1, men de är ganska förståeligt när man vet hur lite de tränat ihop, att halva laget spelar i alaget och det har lagts mest krut på alaget :)
Dom krigade i alla fall, endel lite mer efter utvisningsminuter än efter poäng ;)
efter hockeyn gick vi ner på stan, vi kikade lite i affärer och sedan gick vi hem.
Hem till batteri för att se SATC, snart är säsong 4 klar :)

När klockan blev 17 så gjorde vi oss i ordning för födelsedagsmiddag, sedan begav vi oss mot Natalie :)
Vi hoppade in i bilen och han köra 10meter innan det började spöregna, blåsa storm och hagla! det blev riktig storm! hagelkornen studsade på bilen och ner i asfalten.
när vi stod i rödljuset så blixtrade det och small till en gång! shit!
sedan bjöd Natalie på Underbart god grekis pyttipanna och en underbar kladdkaka med after eight. sedan såg vi på Mello, var ett riktigt bra startfält i år men jag är förvånad att inte "mina" grabbar i Dead by april kom på pallplats! Jag hade kameran med för att ta bilder, men som vanligt blev de inte några bilder knäppta!
När vi kom hem från Natalie så möttes vi av en polisbil utanför vår port, som de bryllhönor vi är så stod vi i både fönster och  nyckelhål och tjuvkikade! helt plötsligt rörde det sig i trapphuset och ned för trappen kommer två poliser, de sätter sig i bilen och åker iväg de genade till och med över gräsmattan, de busarna! ;)

Idag har jag dödens mensvärk, jag har gråtit, skrikit, velat kräkas, legat på golvet, sängen toagolvet och ja jag har tagit ett antal piller..
idag var inte en bra dag!
sedan skulle anna iväg på träning så då tog jag tag i mig själv och satte på mig träningskläder och tog en och en halvtimmes promenad runt i Gävle, förbi estraden, läkerol, boulognerskogen och genom stan :) hur underbart är inte det?! med spotify i öronen och solen som gassade på struttade jag fram :) match var det på läkerol också, brynäs spelar mot frölunda har jag för mig :)

Nu har vi ätit lite söndagspizza (hemmagjord) så nu tittar vi på så ska det låta, mina barndomsidoler Nina och Kim är med! ;)

Nu håller jag på att kissa i byxan..

Vi hörs vi ses i dina drömmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0