If I go crazy then will you still call me Superman. If I’m alive and well, will you be there holding my hand.

Hej hej hallå!
livet rullar på här på Batteri, idag har vi haft heldag i skolan.. så sjukt onödigt! förmiddagen ett seminarium, helt okej faktiskt A2 är en grym kombo! :) eftermiddagen en föreläsning om småkryp som är bland det vidrigaste jag vet.. jag rös vid varje ny bild och ibland kände jag sån stor ångest av bilderna att jag ville gråta..
efter skolan har vi ätit middag till greys sedan pluggat och 1887ord och senare valde jag att skicka in min uppgift för handledning och tog en kvällsprommis med vårt lilla barn Fridolf :)

Nu ska jag plugga lite till tills BB börjar, har en uppgift på fyra sidor som ska bli klar till på onsdag... Det jobbigaste är att börja uppgifterna men sedan flyter det på ganska bra *peppar peppar*
Ska skriva om frön och hur de utvecklas..
Har lite på kurssammanhållande kvar, fröuppgiften, platsen och 10st meningar om ett TVprogram kvar att skriva på den här terminen sen har jag gått ett helt läsår här i Gävle, helt sjukt va fort tiden! tänk för ett år sedan hade jag inte en aning om vart livet skulle ta mig, men vet ni vad jag är lycklig ändå för att jag lät livet ta mig dit jag är idag och för att jag vågade ta steget att flytta! :) Visst har jag brutit ihop, velat hoppa av, velat flytta hem och så vidare.. men jag har kämpat och klättrat mig upp igen till ett starkare jag!
Jag har träffat vänner för livet, kommit närmare mina vänner hemma, fått världens bästa häst, växt enormt mycket som människa, lärt mig nya saker om mig själv, insett att livet faktiskt pågår här och nu..
Jag är så oerhört lyckligt lottad och tacksam för allt! :)
Tack för att du gav mig chansen att hitta någon som är bättre än dig och som förtjänar mig, min lycka och kärlek. Tack för att ni tror på mig och för alla stöttande ord på vägen! :)
Tack för allt!
nu tillbaka till fröna...

Puss och kram sean banan

bjuder på lite bilder på kvällskvisten


Underbara A2!


Sälenfamiljen (Fredde fattas!)

Triss i damer

Underbara ungar!

En av dem som gör mina dagar så oerhört mycket bättre och lättare! :)


Varje dag glider omkring (observera skylten ovanför)


Fredagsmys och fys med nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0