Vuxenpoäng i massor

Idag har jag samlat och skrapat ihop massor av dem, de där berömda vuxenpoängen!
Började dagen med att ringa till farbror veterinär på kliniken i Rättvik, med gråten i halsen!
Fröken W fick en tid nästa vecka och ja jag känner mig heartbroken för att jag inte kan följa henne, min fina tjej! men jag vet att hon är i goda händer!
Sedan hade föreläsning hela förmiddagen, hem och äta lunch sedan plugga någon timme innan det var dags för dagens middag som blev pannkaka! :)
efter middagen var det dags för en av dagens höjdpunkter.. FRÅGA OLLE på Högskolan, jag saknade Martin Björk!
nu håller jag på med en till vuxenpoängsamlare samtidigt som jag pluggar!
Hur vuxen är jag nu? borde jag ha en ålderskris snart?!
Snart ska ni få se vad jag gör! :)
Sen är det Greys och i morgon blir jag med hund :) Fridolf ska bo här i någon vecka, underbart och fantastiskt! :)
Tänker köra hundtricket fullt ut ;) (på grannen)

Nu har ni fått en liten update om mitt liv, det kommer mer någon gång någon dag! :)

Vi hörs vi ses i dina drömmar!

Vi båda drack för mycket vin
och vi sa fuck it, solen sken
vi stod vid Stora scen och vi sjöng
till tonerna av Lykke Li och vi
höll om varann och sa, i natt så är det du och jag

Men du försvann, gled ur min hand
vart tog du vägen, jag kan inte hitta dig
jag är för full knuffas omkull, vart tog du vägen
jag kan inte fatta att jag tappade bort dig
säg vart är du nånstans, står och skriker ditt namn
men om jag hittar dig och du bjuder med mig hem
så lovar jag att du kommer skrika mitt namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0