I was dancing the whole way home

mitt liv i ett hamsterhjul har ändrat lite riktning idag, idag tog vi klivet in i LCHF på riktigt igen!
igår mätte vi oss och planerade veckans måltider så idag startade allvaret,
Frukost: Fil med hallon och två skinkbitar med smör och ägg på..
Lunch: Baconsallad med mycket sås
Middag: korvstroganoff med brocoli och lite tomat
Kvällsfika: Två finncrisp med mycket smör, skinka, ost och ägg.
Vatten har jag druckit flera liter idag, ett glas vatten före varje måltid gör att man blir mättare.
men med tanke på allt vatten jag druckit känns det som jag bott på toa, har varit konstant kissis hela dagen..
men vad gör det när jag får lukta polkagris efteråt?! ;)
 
Vi tog en promenad till skolan idag och skrev ut lite papper, sedan ner på stan för lite ärenden :)
Resten av dagen har jag pluggat till klockan 18 då vi tog en timme och 20min promenad på 8.59km runt söder och Brynäs :)
 
Nu är i alla fall två uppgifter till avklarade och inskickade! Äntligen.
I morgon ska jag börja med nästa uppgift. ska försöka beta av allt nu tills vi får "jullov" eller ja fältoch självstudier hela december till v.4 typ :) Bara en större skrivuppgift i December om observation på en förskola så den gör jag hemma :)
 
Nu ska jag ta och sova och i morgon ska jag vakan utan att känna press för skolan! sedan öva på ukulelen som vi har "prov"/redovisning i på onsdag :)
 
Vi hörs vi ses i dina drömma
 
Duckface för livet!
 
Vissa dagar önskar jag bara att du var vid min sida och jag kunde berätta allt för dig, få en gosig snorfrustning i örat och håret. Du förstår, du lyssnar och du finns där! jag vill bara släppa allt och vila lycklig på din rygg mitt hjärta! ♥ Jag saknar och Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0