90's bitch

Idag har vi haft drama hela dagen, faktiskt en helt okej rolig dag :) läraren är grymt rolig! :)
Efter skolan blev det tacos till middag och lite tv innan vi cyklade ner på stan för att träna, först Clas Ohlsson och köpa ett nytt cykellås då min nyckel gick av i låset igår morse innan skolan.. I morse startade jag dagen genom att tappa telefonen i ansiktet när jag kollade var klockan var, fick en snygg fläskläpp och en mysig start på dagen ;)
Tränade skivstång nu ikväll, ökade lite i vikterna på bröst ikväll och orkade stå plankan låten ut idag på tå! Nästa gång ska jag öka på ben och rygg :)

Nu har jag packat lite inför torsdag och plockat undan mina sommarkläder för att välkomna hösten och vintern :)

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0