Socker och alkoholfri

September går i välmärndets tecken! Bra kost och träning, alkoholfri och sockerfri :)

Idag har jag typ velat äta allt jag sett för att jag har haft sånt sug efter socker..

Skolan har börjar igen, nollningen är slut och hösten är här! Mysigt men lite tråkigt! :) ingen höstdepp än bara höstpepp!

Nollningen var de bästa avslutet på hela sommaren, helt galet och behöver upplevas för att kunna beskrivas och förstås :) två veckor av fest, härliga människor, glada nya möten, aktiviteter tävlingar och bara hur kul som helst :)
Många nya vänner, man vet ju hur vilse man var själv när man var ny :)
Vi avslutade på topp i fredags med finsittning, tvårätters middag med tal, spex och sång! Jag och Anna höll även vi ett tal som blev succé, men de är klart vad skulle det annars bli?! ;)
Sedan ballade det ur och vi röjde rejält på kåren, lite Sälenstuk över det hela :) vi tog bussen "hem", det slutade med vilse i Gävle vandrar vi omkring, vi vandrar omkring och vi hittar ingenting ;)

Idag har vi varit i skolan en sväng sedan gick vi på stan och jag köpte nya träningsskor som jag bara längtar efter att få prova på morgondagens jympapass :)

Bilder får ni senare ni kan få en nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0