Välkommen Herr höst

Sommaren är officiellt slut, löven börjar bli röda och gula och regnet har hälsat på oss i dagar tillsammans med stormen! Skolan är i full gång, vi läser en kurs om estetiska ämnen den här terminen. Musik, Rörelse, Drama och Bild. Riktigt kul faktiskt, det vi gjort redan och vad man kan utläsa av studiehandledningen så kommer den här kursen vara kanon!
Vi kommer bland annat att lära oss spela Ukulele, första lektionen lärde vi oss två Ackord och två låtar! :)
 
Min sommar har varit bra, ganska impulsiv och med full fart men det är väl mitt liv i ett nötskal antar jag!
Har jobbat häcken av mig på tre jobb, men trivs så bra med mina kollegor och att ha folk omkring mig och med mig. Okej jag har varit riktigt trött på att jobba också, ibland blir det för mycket... Speciellt om kunderna är sura och otrevliga! 

Har festat en hel del den här sommaren, Boggberg, Älvdalen, Malung, Våmhus, Rättvik och ja överallt känns det som! :) Avslutade med Musik och Motor som levererade som vanligt, och alla Älvdalingar och mina Darlingar var samlade, Till och med Fröken Skåne kom hem! :) Helt fantastiskt!
 
Sista Natten i Dalarna spenderades med min käraste Ida i Brindberg, även Raggarsnöret fröken ford kom upp och hälsade på! Jag är så himla lyckligt lottad som har så fina vänner runt om mig! :)
 
Fröken W och jag har haft en lugn och skön sommar, vi har varit på bete i Väsa och i Brunnsberg! :) Vi har spenderat sommaren med Daniel, Eken och Cayenne, mest bästa vännen Danne. Hon har varit skadefri från att jag fick sätta igång henne till i slutet på sommaren då hon fick en hovböld, men tack vare veterinären Anna och Alf så fick vi bukt på den också! :) Tack Camilla för sällskap och all hjälp och stöd!
Sedan en dag i Juli kom en tjej upp och prövade min fina Prinsessa, de passade bra ihop och ja sedan v.34 bor W hos henne i Hallstahammar. Ett jättemysigt stall, stort och luftigt. Här trivs hon nog riktigt bra, hon och Ellinor! :) Fröken skötte sig utomordentligt bra när vi åkte ner, de andra trafikanterna skulle jag däremot inte vilja berömma så mycket! Väl framme kastar sig fröken på saltstenen som om hon aldrig sett salt förr och vägrar släppa den på en kvart, pinsam hon är!
 
Bästa säljaren hela sommaren! Sommarens bästa
Sommarens bästa
Finaste PollarEn spårad kväll



Dansbandsveckan
Taggade?!
Minidänsbänderz på G?!Civilolydnad?
BingobrudarBullsjön!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0