Just the way I am

Tänkte skriva några rader, loggade in och sen blev det tomt så nu sitter jag här och får knappt ner ett ord för att jag inte vet vad jag ska berätta.
Just nu rullar mitt liv på i ett och samma spår känns det som men det är skönt det med :) Skolan, hemma, vänner, träna!
Häromdagen var det alla hjärtans dag, shit pommes vilken hysteri! Jag personligen uppskattar vardagsromantik mer om jag måste välja fast ja de är väl sött med alla hjärtans dag också men.. Just nu är jag inne i en sån där romantikdödperiod. Visst saknar jag närhet och kärlek vissa dagar men jag är för självälskande, egoistisk och livsnjutande för att släppa någon in på livet just nu! :) Det är skönt, mitt liv kretsar kring MIG, mitt liv mina val. att rätta mig efter andra människor har aldrig varit min grej riktigt, och försöker någon "sätta sig på mig" såblir jag lätt tvär och gör precis tvärtom eller slår tillbaka med samma metod eller värre. försvar är mitt bästa vapen.
Så min alla hjärtans dag spenderade jag så här, först en promenad med två av de vackraste kvinnorna i mitt liv, Elsa och Jossan! :) Elsa hon den där ungen som får mitt hjärta att smälta! ♥
sedan fick jag besök av en av världens bästa frisörer och min nyfunna helt fantastiska vän Sofie, hon slingade mitt hår och vi pratade om livet! Så himla underbart att vi har precis samma åsikter om det mesta, hon är en stark och fin vän som jag tänker hålla hårt i! :)
Sedan jobbade jag ett kvällspass på hotellet där de hade alla hjärtans dag middag, gulligt!
och jag tyckte det gick över förväntan bra men vet ni vad? ALLTING handlar om inställning!
 
Den positiva Inställningen är den viktigaste delen i livet, om man tror på livet, tror på att allt ordnar sig, vågar chansa, och gör det med en positiv inställning så fixar man allt! Misslyckas man så lär man sig något av det och kämpar vidare med en positiv inställning, bryt ihop och kom igen! Du tjänar INGENTING på att gräva ner dig i negativitet och sura för saker som BARA DU SJÄLV KAN ÄNDRA! :) trivs du inte? Gör något åt det! Vill du flytta? flytta, testa i alla fall innan du säger att det inte går det enda som hindrar dig är du själv och din inställning!
har du inga pengar? pengar är alltid ett problem, men problem är till för att lösas! så kör på ändå lev på nudlar och vatten en månad om det behövs! :)
 
Det enda som hindrar dig från att leva dina drömmar är du själv och din inställning!
Släpp sargen och våga stå på dina egna ben, du kommer att lyckas om det är meningen och du vill tillräckligt mycket! :)
 
Puss från kvällsfilosofen
 
Vi hörs vi ses i dina drömmar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0