We're just living life and we'll never stop

Här går det undan ska ni veta, just nu går mitt liv ut på att bo i väskor igen! däremellan försöker jag klämma in min fina familj och mina fina vänner, förlåt jag är asdålig på att höra av mig och ses!
I lördags klippte sofie mitt hår två cm och testade uppsättning till hennes prov, sedan blev jag medbjuden på en sån där spontanutgång på ljungbergs, spårade men såklart bra! :)
söndag var seg som attan.. Men i alla fall så bestämdes det där någon gång att jag och amanda skulle följa sofie till skolan dagen efter så hennes lärare kunde hjälpa henne inför provet med mitt hår. Sagt och gjort packade väskan och bokade biljetter..
Måndag morgon 05.30 ringde klockan, ville bara gråta!
06.20 gick bilen mot mora och bussen som skulle ta oss mot Stockholm
Bussresan tänkte jag sova mig igenom men eftersom det var ca -23 grader ute så var det något fel på bussen så det var ett alarm som tjöt hela vägen till Enköping, 3 timmar minst.. YEEES! ;)
väl framme så tog vi lunch på centralen och sedan begav vi oss till Solna och Sofies skola, där satt jag i frisörstolen i 4 timmar och den volymen som mitt hår har nu är haha helt fantastisk! trots att jag plattat lite med tången, haft mössa på mig och sovit så är inte håret platt!
på kvällen myste vi med tacos och bara massa tjejsnack hemma hos Sofie :)
Idag tog jag och Amanda sovmorgon till 9 innan vi begav oss ut i snökaoset mot tunnelbanan och sedan centralen där vi tog brunch och sedan fika innan vi tog oss till bussen för att åka hem mot Dalarna.
Tror ni den här bussresan var bättre? Knappast! Det var nått fel på den här bussen också och det bullrade värre än när flygplanen lyfter och landar och mina öron gjorde ont innan vi ens lämnat centralen och gör fortfarande ont! Passagerare gick av på grund av det och vägrade åka med osv. två timmar senare i Avesta så slutade det bullra TACK och lov! ALDRIG mer swebuss, tack och lov för tåg eller egen bil!
Emil hämtade oss i Mora när vi kom fram och nu ska jag skriva på det där kurssammanhållande arbetet som ska in på söndag!
 
På torsdag åker vi till sälen några fina vänner och jag, på söndag är det dags för Gävle och kursstart på måndag :)
sedan på måndag em/kväll tar jag sgsbussen till Stockholm och Sofie för på tisdag har hon provet och sedan ska hon klippa och slinga mitt hår efter det :)
Tisdag, onsdag eller torsdag åker jag hem till Dalarna igen! för en sista ute helg i mora/dalen innan det är dags för stora packningen att åka till Gävle igen den 28 :)
Men tro inte att jag blir långvarig där, haha helgen där är det bröllop i Trollhättan som väntar! så väskan ska än en gång packas!
Helgen därefter 8feb fyller fröken 22år men borde nog ta det lugnt här innan jag får allvarliga stressproblem eller hjärtinfarkt!
Helgen därefter den 15feb är det Stiftelsen i Rättvik för mig och 3 flickor, hotell, bowling, trerätters och stiftelsen! :) Sen är min kalender faktiskt ganska tom än så länge!
 
Vi hörs vi ses i dina drömmar
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra? Då kan du boka in flyg till Gatwick?! Och njuta av festligheter med mig!!

2013-01-22 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0