You can count on me like one two three I'll be there

Nytt år, samma person. lite äldre och mycket mer erfaren bara
så vad har hänt sen sist?
Julafton, firades hos moster efter jobb
Juldagen firades på hotellet
Mellandagarna bestod av Jobb, mys, vänner och fest
Nyår firades med nära och kära. 
Träffade även min fantastiska londonvän Julia som hittat hem till skogen, åh vad jag saknat dig!
Januari har börjat bra!
Ida och Camilla har flyttat till cypern, mina fina vänner jag önskar er allt gott där borta!
Var till skolan i tisdags för en redovisning eller ja samtal som tog tre timmar och vi skulle lika gärna kunnat göra det på datorn.. Men underbart att träffa mina underbara klassisar och min bästa sambo!
Idag har vi (jag, jossan, amanda och eve) varit i mora! mysi, jag älskar er så mycket brudar ni är verkligen inte som någon annan! Tillsammans är vi oslagbara!
Fyndade en kappa idag, som skulle kostat 799.95kr men den blev min för 199kr på lager 70! så himla mysig och perfekt nu till våren :)

På kvällen träffades vi i ishallen och såg ÄHC spela mot LAIK, 7-1 och skapligt bra vinst till Älvdalen :)
 
I morgon ska söta Sofie få sätta saxen i mitt hår, för om två veckor ska jag vara hennes hårmodell i stockholm där hon pluggar till frisör :)
 
Förresten ska OK stänga i Älvdalen sista februari, tråkigt men sant! kommer sakna mina kvällar med skvallertidningarna, morgonen med varm choklad och en bulle. Tack Ok, Eva, Annica, Helena, Lena, Åsa och Annelie för den här tiden :)
 
Nu ska jag ta och sova lite här,
Vi hörs vi ses i dina drömmar
 
Jag saknar dig ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0