You only hate the road when you missing home

Sitter på tåget hem nu, ska skriva mer om Sälen jag lovar men inte idag :)
Har varit på blixtvisit hos fina Sofie, hon har använt mig som hårmodell :)
Efter hennes prov åkte vi till stan och tog en lång mysig lunch på urbans, så himla mysigt! :)
Sedan sprang vi i lite affärer innan vi skildes åt mitt i shoppinghysterin!
Hittade mig lite grejer i alla fall :)
Sedan gick jag till station och nu sitter jag på tåget på väg hem!
Igår träffade jag Rebecka från Göteborg som jag inte sett på år på stationen, härligt!
Och är det inte typiskt att när man sitter där sliten som få efter en heldag i skolan, förkyld och sliten så går alla snygga killar förbi.. Annars om jag vore fixad och snygg då hade ingen gått förbi ;) haha

Men nu ska jag ta och gå på toaletten här på tåget innan jag kissar i byxan! Konduktörstanten skriker väl snart NÄÄÄÄSTAAA DJUUURÅÅÅÅÅSS?! Jag har velat hoppa av varje gång hon tagit i mikrofonen, de kan väl åtminstone sänka volymen?!

Vi hörs vi ses i dina drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0